Horská roubenka Dlouhá skála

+420 775 214 836
info@dlouhaskala.net

Jak se k nám dostanete?

Z Tanvaldu pokračujte po hlavní mezistátní silnici směrem na Desnou. Z Desné jsou možné dvě cesty – kratší a delší. Delší je bezpečnější a pohodlnější při sněhové pokrývce. Obě varianty jsou vyznačeny na mapce pod textem.

Kratší, letní cesta (zeleně): Na konci obce Desná odbočte vlevo Polubenskou ulicí směr Souš. Po hlavní silnici jeďte asi 3,5 km (Polubenská se změní na Pod Skalou), až vyjedete v Polubném u kostela. Tam pokračujte dále po hlavní silnici z kopce a cca po 1 km najdete po pravé straně cílové parkoviště, kde vás budeme čekat.

Delší, zimní cesta (modře): Jeďte po hlavní mezistátní silnici silnici až do Kořenova, kde je odbočka vlevo přímo do Horního Polubného. Až dorazíte ke značce STOP, dejte se doprava. Asi po 1 km najdete po pravé straně cílové parkoviště, kde vás budeme čekat.

Cesta od parkoviště k roubence je vyznačena tečkami.

Roubenka je na svou polohu veřejnou dopravou dostupná velice dobře. Od železniční stanice Kořenov je to jen necelý kilometr. Kořenov má přímé železniční spojení s Tanvaldem, Jabloncem nad Nisou, Libercem, Harrachovem i Polskem. S jediným přestupem se do Kořenova dostanete např. z Turnova, Ústí nad Labem, Mladé Boleslavi, dokonce i z Prahy a z dalších měst. Po většinu dne jezdí do Kořenova vlaky každou hodinu. Aktuální jízdní řád naleznete zde.

Autobus je další možnost, jak se na roubenku dostat veřejnou dopravou. Zastávka Kořenov,žel.st. přímo u nádražní budovy leží na lince z Tanvaldu do Vysokého nad Jizerou. Jízdní řád najdete na tomto odkazu. Interval není tak příznivý, ale např. na zastávce Kořenov,odb.lze přestupovat z přímých linek z Prahy, Železného Brodu, Rokytnice nad Jizerou a dalších. Nadšení turisté mohou případně i dojít ze zast. Kořenov,odb. pěšky necelé 3 km.

Na mapce níže je vyznačena pěší trasa od železniční stanice Kořenov. Až k lyžařskému vleku se jde po žlutě značené turistické trase. Za vlekem je třeba odbočit po vyšlapané cestě doprava do stráně.